keskiviikko 1. lokakuuta 2014

Esittelyssä etsivä nuorisotyöntekijä Mari

Esittelemme täällä blogissa Spuken työntekijät, ja tällä kertaa esittelyvuorossa on toinen Jelppiverkon etsivä nuorisotyöntekijä.


Mari tässä ottaa osaa #hupparikansanpuolella -haasteeseen






Kuka olet ja mistä tulet?
Olen Mari Murto, 31-vuotias naisimmeinen Oulaisista.

Perheesi?
Aviomies, 4- ja 7-vuotiaat tytöt, yksi oma koira, ja yksi adoptoitu sellainen.


Miten kauan olet pyörinyt Spukessa?

Pisin aika putkeen ehkä 8 tuntia... ehheheh... helmikuusta 2014 saakka.

Mitä sä sitten oikeesti teet ?

Olen etsivä nuorisotyöntekijä. Mietitään nuorison kans, että millekähän nuo alakas. Ja oon tarvittaessa kaverina kaikessa vastaantulevassa.

Mitä teet vapaa-ajallasi?

Aloitin pari viikkoa sitten sohvaperunan juoksukoulun, vielä oon ainakin pysynyt vauhdissa mukana. Lenkkeilen koiran kans ja katon ku lapset harrastaa :D

Mitä pelkäät?
Hiiriä.

Jos menet pitseriaan, niin mitä tilaat?
Kebab-majoneesi-pitsan.

Millaista musiikkia kuuntelet?
Aika kaikkiruokainen oon musiikin suhteen, iskelmästä ja lastenlauluista raskaampaan rokkiin. Pääasia kuitenkin on, että biisi on mun mielestä hyvä, ja yleensä tärkeää on, että siinä on joku tartuntapinta omaan elämään tai johonkin.

Kerro jotakin siitä, kun olit 10 vuotta nykyistä nuorempi?
Toimin kymmenen vuotta sitten koulunkäyntiavustajana ja iltapäiväkerhonohjaajana. Olin tuolloin saanut opiskelupaikan ammattikorkeakoulusta, mutta lykkäsin paikkaa töiden takia pari vuotta.

Tulevaisuudessa haluaisit?

Olla onnellinen :)
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti