keskiviikko 17. syyskuuta 2014

Esittelyssä nuoriso-ohjaaja Piritta


Esittelemme täällä blogissa Spuken työntekijät, ja tällä kertaa esittelyvuorossa on Spuken toinen nuoriso-ohjaaja.

Piritta-ohjaaja
 
Kuka olet ja mistä tulet?
Olen Piritta ja olen kotoisin Hämeenlinnasta. Haapavedellä asuin kuitenkin melkein koko lapsuuteni ja nuoruuteni. En silti pidä itseäni haapavetisenä. :) Ylivieskassa olen asunut nyt 11 vuotta.

Perheesi?
Perheeseeni kuuluu aviomies ja kolme tytärtä.

Miten kauan olet pyörinyt Spukessa?
Hmmm... Taisi olla vuosi 2011, kun tulin Sputnikiin työharjoitteluun. Tammikuussa 2014 aloitin nuoriso-ohjaajana, sitä ennen tein tarvittaessa tuntiohjaajan töitä.

Mitä sä sitten oikeesti teet?
Olen Ylivieskan kaupungin nuorisotoimen nuoriso-ohjaaja. Minut löytää yleensä keskiviikko ja joka toinen lauantai avoimista ovista, myös sunnuntaisin olen aika usein töissä.  Niinan kanssa vuorottelemme perjantaita. Lisäksi olen sekä maanantaisin ja keskiviikkoisin 5.-6.-luokkalaisten avoimissa ovissa. Pidän myös erilaisia kerhoja.

Mitä teet vapaa-ajallasi?
Tykkään käydä erilaisissa jumpissa. Luen myös paljon. Tietysti lasten kanssa touhutessa aika kuluu mukavasti.

Mitä pelkäät?
Suurin pelko on tietysti se, että omille lapsille sattuu jotain pahaa ja ikävää.

Jos menet pitseriaan, niin mitä tilaat?
Hahaa, helppo kysymys! Kinkku, ananas ja aurajuusto ovat parhaat pizzan päälliset. Jos käyn Kotipizzassa niin tilaan todennäköisesti Pepperoni-Aura Kotzonen.

Millaista musiikkia kuuntelet?
Kuuntelen monenlaista musiikkia. Suosikkeja ovat kuitenkin Sonata Arctica, Sentenced ja Kolmas Nainen.

Kerro jotakin siitä, kun olit 10 vuotta nuorempi?
Kymmenen vuotta sitten opiskelin lastenohjaajaksi Kalajoella ja odotin perheemme ensimmäistä lasta. Niin ja olin tietty kauheen nuori ja nätti. ;)

Tulevaisuudessa haluaisit?
Opiskella, matkustella ja olla onnellinen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti