maanantai 8. syyskuuta 2014

Kuka Niina -ohjaaja?


Esittelemme täällä blogissa Spuken työntekijät, ja tässä ensimmäisenä blogin päivittäjän esittäytyminen. :)



Niina näyttää, miten puujaloilla kävellään
 


Kuka olet ja mistä tulet? 
Olen Niina ja kotoisin Kalajoelta. Ylivieskassa olen asunut nyt 6 vuotta. Muutin tänne alunperin opiskeluiden takia.

Perheesi?
Avopuoliso Mikko. :)

Miten kauan olet pyörinyt Spukessa?
Tulin Spukeen ensimmäisen kerran työharjoitteluun vuonna 2009, ja vuonna 2011 aloitin työt Päihteetön Porukka -hankkeessa.

Mitä sä sitten oikeesti teet?
Olen kaupungin nuorisotoimen nuoriso-ohjaaja. Työni kuvaan kuuluu ehkäisevä päihdetyö, ja toimin Päihteettömän Porukan ohjaajana. Lisäksi olen Spuken "somevastaava", eli vastaan tämän blogin päivittämisestä, sekä Spuken tapahtumien ja toimintojen ilmoitteluista Facebookissa ja Instagrammissa. Tykkään leipoa, ja siitä syystä avoimissa leivotaankin yleensä silloin kun minä olen töissä...

Minuun voi törmätä avoimissa ovissa yleensä tiistaisin, ja olemme vuorotellen Pirittan kanssa töissä perjantai-illoissa. Lisäksi olen yleensä paikalla 5-6 -luokkalaisten avoimissa ovissa maanantaisin ja keskiviikkoisin. Jokirannan koululla vietän aina maanantaipäivät PP-päivystyksen merkeissä, ja alakouluilla vierailen myös useamman kerran vuodessa.

Mitä teet vapaa-ajallasi?
Leivon, ulkoilen ja geokätköilen. Vietän myös aikaa ystävieni sekä perheeni kanssa. Lisäksi pidän matkustamisesta, ja olinkin kevään 2014 pois Spukesta, sillä reppureissasin mieheni kanssa maapallon toisella puolella.

Mitä pelkäät?
Käärmeitä ja sitä, että läheisilleni sattuisi jotain ikävää. Olenkin yleensä se, joka sanoo "aja varovasti" tai "olethan varovainen". 

Jos menet pitseriaan, niin mitä tilaat?
Tilaan pitsan, johon tulee aina ananasta. Muita täytevaihtoehtoja ovat kebab, kinkku, punasipuli, pekoni ja pepperoni. Mutta aina pitää olla ananasta... Lisäksi syön yleensä pitsani ketsupin kera, ja juon kokista.

Millaista musiikkia kuuntelet?
Ihan laidasta laitaan lähes kaikki menee! Juha Tapio, Amaranthe, Apulanta, Haloo Helsinki, Kaija Koo, ... Ihan näin muutama mainitakseni.

Kerro jotakin siitä, kun olit 10 vuotta nuorempi?
10 vuotta sitten olin juuri aloittanut 9. luokan. Olihan se aika huippua olla koulun vanhimpia, mutta en kyllä tuntenut oloani kovin vanhaksi (en tosin tunne vieläkään...)! Silloin minulla oli jo selvänä mielessä, että menen yläasteen jälkeen lukioon. En kuitenkaan vielä tuolloin tiennyt, että mikä minusta tulee isona. Tiedänköhän vieläkään? :)

Tulevaisuudessa haluaisit?
Nähdä lisää maailmaa ja tutustua erilaisiin kulttuureihin. Maailmassa on niin paljon upeita ja kauniita paikkoja, joihin toivon joskus pääseväni käymään. Ja ei vain ulkomailla, vaan Suomestakin löytyy monia mielenkiintoisia paikkoja. Haluaisin myös oppia puhumaan espanjaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti