maanantai 22. syyskuuta 2014

Esittelyssä nuorisosihteeri Elisa

Esittelemme täällä blogissa Spuken työntekijät, ja tällä kertaa esittelyvuorossa on nuorisosihteeri.

 
Nuorisosihteeri Elisa (tuo oikeanpuolimmainen) :)


Kuka olet ja mistä tulet? 
Elisa Männistö, ylivieskalainen, alun perin alavieskalainen

Perheesi? 
2 lasta, mies, kissa ja koira :)

Miten kauan olet pyörinyt Spukessa? 
niin kauan kuin Spuke on ollut olemassa :) , ja ennen 2022 jo koko Sputnik 2002 olemassaolon ajan. Siis kauan!

Mitä sä sitten oikeesti teet? 
Minulle kuuluu nuorisotoimen hallinnointi, se tarkoittaa kaikkea raha-asioista toimintasuunnitelmiin, kaikenlaisia projekteja ja sen sellaista. Jonkin verran olen töissä avoimissa ovissa, tykkään siitä :) Sitten nuorisovaltuuston toiminta ja nuorten vaikuttaminen kuuluvat minulle.

Mitä teet vapaa-ajallasi? 
Kotihommia :) Oon liikaa tietsikalla. Tapaan kavereita ja sukulaisia. Sen kummempia omia harrastuksia ei ole tällä hetkellä, aika tahtoo kulua epäsäännöllisen työn ja lasten harrastekuskausten parissa.

Mitä pelkäät? 
Hm….. no ainakin hämähäkkejä, hiiriä, rottia ja käärmeitä. Ja kaikkiä ällöttäviä eläimiä :(

Jos menet pitseriaan, niin mitä tilaat? 
Ylivieskassa Turkinpippurin revontuli on mun suosikki :)

Millaista musiikkia kuuntelet? 
Tosi monenlaista mutta poppipuolelta yleensä. Useinmiten radiota, Aalto on tämän hetken suosikkikanava.

Kerro jotakin siitä, kun olit 10 vuotta nykyistä nuorempi? 
10 vuotta sitten lapset olivat pieniä, elämä oli aika paljon lasten parissa pyörimistä :) Työni oli erilaista, olin töissä yhdistettynä nuoriso-ohjaajana ja Akustiikan tapahtumasihteerinä. Olin siis viikonlopun illat melkein aina töissä, perjantaista sunnuntaihin. Silloin vielä tein opintojakin työn ohessa. Heh mitenkähän sitä on saanutkaan kaiken hoidettua.

Tulevaisuudessa haluaisit? 
Terveyttä, iloa ja ystäviä elämään. Erittäin suuri toive on, että lapset saisivat opiskelupaikat ja töitä tulevaisuudessa, eläisivät hyvää ja onnellista elämää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti